Monday, June 22, 2009


Ini komen saya terhadap ebook yang telah di hasilkan oleh Sdra Khairulnahar aka THINKERICH yang berjodol "PANDUAN WANG GAJI". Harganya berpatutan iaitu hanya RM20. Dapatkannya sekarang!




"Menarik!!! Pembaca Boleh Belajar Panduan Asas Dalam Aspek Perancangan dan Pengurusan Kewangan Yang Komprehensif"

Ebook ini merangkumi segala aspek pengurusan kewangan seperti simpanan, pelaburan, perlindungan takaful/insuran, percukaian, pengeluaran zakat untuk keberkatan wang gaji dan tidak lupa motivasi untuk menghadapi musuh-musuh pengurusan kewangan yang sebenar iaitu diri sendiri!

Kupasan yang menarik terutama penerangan berkaitan dengan bab perlindungan takaful di mana penekanan lebih diberikan kepada konsep takaful itu sendiri sebagai perlindungan bukannya pelaburan sepertimana yang di uar-uarkan oleh mereka yang mempunyai kepentingan diri sendiri.

Tidak ketinggalan juga penerangan yang menarik berkaitan dengan pelaburan unit amanah yang mana masih ramai lagi yang masih tidak memahami sepenuhnya konsep bagaimana perjalanan unit amanah tersebut dan bagaimana keuntungan atau dividen boleh di perolehi dalam tempoh sederhana dan panjang.

SYABAS kepada saudara Khairulnahar aka THINKERICH…..semoga ebook ini dapat membantu pembaca memahami dengan lebih baik lagi berkaitan pengurusan kewangan dan perlunya menguruskannya dengan cara yang betul dan efektif untuk keperluan semasa, akan datang dan masa depan (persaraan.)

Posted by Posted by ZulBM at 11:20 PM
Categories:

 

0 comments:

Personal Coaching One To One Basis

Lesen Suruhanjaya Sekuriti

Lesen Suruhanjaya Sekuriti

Financial Planning Association Malaysia (FPAM)

Financial Planning Association Malaysia (FPAM)

Gambar Workshop

Gambar Workshop




Daftar sekarang!